Long time no see…

March 7, 2010 at 12:36 pm (Nothing...)

A venit primavara.Punct.

sau

E o zi frumoasa de primavara.Din nou punct.

Hai altceva!

Nu mai suntem in clasa a patra ca sa incepem asa,ca tot ne’am amintit noi ieri de vremurile bune,in care nu ne gandeam la scoala,bani,baieti etc.Sa gandim ca niste filologi de mate-info bilingv intensiv toate.Pacat ca nu am chef acum.Ma gandesc la tema la mate (pe care oricum nu stiu s’o fac:-j) si la tema la fizica(acelasi lucru).

Asa ca degeaba “e o zi frumoasa de primavara”,ca eu am de invatat,nu de pierdut vremea pe-afara!”Scoala e pe primul loc”!Ha!

Ma rog revenim.La ce?Mi’am pierdut ideea cand a deschis frate’miu televizoru si a inceput sa se uite la Drama Totala fara mine!

Deci a venit primavara!Bun.Si?S’ar zice ca toti trebuie sa ne indragostim acum,love is in the air si alte blablauri dinastea!Dar nu pentru mine.Nu acum.Intr’o masura de fapt(cine stie cunoaste…din pacate!).

E un anotimp frumos,nimic de spus,dar si’a pierdut farmecul de alta data.Goana dupa martisoare a fost enervanta(!).Numai tigani peste tot…”hai fata iti dau un martisor?”!Like…What??!

A nins.A nins!!Imi place zapada,dar la munte si nu in luna Martie!!

Da’ bine ca se topeste!:-j

Am plecat de la ceva si am ajuns la altceva.

Oricum nu mai am timp.Busy person ,you know?:))See “ya” later!!

Have a good day!:D

4 Comments

  1. liz said,

    respira, addie, respira!:))
    noi te intelegem cel mai bine. iti intelegem frustrarile si mai ales problemele la fizica ;;).
    lasa, darling, lasa statusul asa cum e : “tell you later” :)).

    p.s.: hei! a venit primavaraaa!:)))

    • hotchocolatelover said,

      nu ma prea doare acum de status…ca ala o sa ramana asa multa vreme:))….
      ma doare de testul la fizik!!!si de nota “dragalasa” pe care o sa o iau!!:((

  2. zânaa said,

    primavara, addie, primavara!!
    calm down, deep breath and everything will be fineee!
    stii ca suntem alaturi de tine, nu? >:D<

Leave a Reply

