Romanul adolescentului miop…

October 24, 2009 at 9:54 am (Nothing...)

Da…Romanul adolescentului miop…L’ati citit?

Daca da…imi pare rau pentru voi,probabil ca v’ati dat seama ca a fost o pierdere de timp(asta insa prea tarziu,pentru ca macar pana la jumatatea cartii ati trait cu speranta ca se va schimba ceva sau ca personajul se va sinucide doar ca sa nu isi mai scrie of’urile si sa va streseze pe voi).

Daca nu…sa nu il cititi!!!Ascultati’ma pe mine,ca va vreau binele…

De ce a publicat Eliade o astfel de carte?Chiar credea ca este cineva interesat de chinurile unui adolescent care putea avea de fapt o viata frumoasa,dar vroia el sa para mai tru si se plangea incontinuuuu??!Daca baiatu’ asta (Mircea,personajul din carte,nu scriitorul:-j)ar fi trait in zilele noastre,probabil ar fi ascultat Tokio Hotel ,ar fi avut o lama la gat si ar fi vorbit de parca era la toaleta(ma scuzati dar asta e adevarul).Mai pe scurt,cum zice dnk,era emo!!

Pana la urma,oricine se plange ,nu?Dar frate,sa scrii o carte despre toate nemultumirile tale stupide  si despre faptu’ ca nu te plac fetele ca esti miop sau mai stiu eu de ce,ca te crezi tu superior,ca esti destept,un Einstein nedescoperit chiar,ca stai doar cu nasul in cartile tale ca sa te invidieze colegii (bine,asta era doar in mintea lui de fapt:-j) si tot asa mai departe…nu e normal.

Daca vrei sa te razbuni pe cineva ,stiu exact cum.Prin tortura.Il legi de un scaun si il obligi sa citeasca “Romanul adolescentului miop”…fiecare litera,fiecare rand.Dupa ce termina,te va respecta enorm si va asculta orice ii vei spune pentru ca stie cat de rau poti fi si de ce esti in stare.

Da…am simtit nevoia sa scriu acest articol si stiu ca multi imi sustin aceste idei!!

Deci,va dau un sfat foarte prietenesc…Sub nicio forma,niciodata sa nu cititi “Romanul adolescentului miop”!!

Au revoir!:D

4 Comments

  1. zânaa said,

    minunata recenzia ta de carte :))

    • hotchocolatelover said,

      Merci zanooo!!
      Chiar simteam nevoia sa scriu asta..:D
      Nu e foarte reusita dar…ideea e evidenta nu?URASC “Romanul adolescentului miop”!!!

  2. muhahahah said,

    vai mi-a petrecut cateva ore citind primul volum. nu merita sa-l citesc pe al doilea..mi-a trecut tt curiozitatea. e de * cartea. ai mare dreptate. imi placea cum scrie eliade pana acu. imi pare rau ca am citit si primul volum

  3. Ana said,

    Am citit… si la jumatate am renuntat. :)) Si din cate vad, a fost o decizie buna. :”> :))

Leave a Reply

