Nu am timp…

October 23, 2009 at 12:53 pm (My thoughts...)

Nu am timp…

Am spus des in ultima vreme acest lucru.Nu mai am timp de aproape nimic.Nu stiu de ce,ce se intampla,dar chiar nu e din vina mea…Timpul trece prea repede.De exemplu ma uit la ceas acum…e 15:34…ma uit din nou peste cateva minute(cateva minute ..consider eu de fapt) si observ ca e deja 15:50…in aceasta vreme m’am tot gandit ce sa mai scriu.

Ideea e ca nu mai am timp de aproape nimic…scoala,scoala,scoala…cam asta e tot…

Mda…cum ziceam…nu mai am timp sa postez mai mult(si muuult mai interesant) pentru ca trebuie sa ma apuc de cele 3 proiecte(!)…de desen(in care ii includ si pe cei foooarte multi baieti din clasa…saracii:)) ) si de nelipsitele teme…Mai vorbim…

Au revoir!

Leave a Reply

