Inceput…

October 19, 2009 at 5:01 pm (My thoughts...)

Da…prima postare pe blog…o zi memorabila:-j.

Chiar daca nu am nicio idee despre ce as putea sa scriu(acum),trebuie sa postez totusi ceva pe blogul asta(pe care cred ca l’am facut de plictiseala de fapt…vom vedea).

Deci bun venit,drag cititor care nu ai ce face “in momentul de fata”!In cazul in care te plictisesti foarte tare,mai bine du’te si pune mana pe o carte(ceea ce ar trebui sa fac si eu acum,dar trecem peste), nu mai pierde vremea citind aceasta chestie.Mai bine revin’o mai tarziu ,cand o sa am idei mai bune…asta o sa se intample cu siguranta dupa saptamana liceului de la lva …care m’a lasat fara puteri…5 proiecte(Flavia,ce a fost in capul nostru??!)

In fineee…cam atat pentru azi.Mda, nu am avut inspiratie deloc,plus ca nu am chef de nimic atunci cand ma gandesc la temele pentru maine…

Au revoir! 2220475361_a5518e295c

2 Comments

  1. zânaa said,

    welcome in za club, addieee! forta WP! :))
    la mai multe si mai inspirate!
    >:D<

  2. Dany said,

    hey…primul meu comment pe blogu tau 😀 >:D:D:D:D:D:D<

Leave a Reply

